Gdzie Kupić Bilety Komunikacji Miejskiej w Stargardzie.
-
Punkty obsługi klienta – (kasy biletowe).
- Towarowej (Zintegrowane Centrum Przesiadkowe) czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta w godzinach 8:00 – 16:00,
- Stanisława Moniuszki czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta nieczynny,
- Czesława Tańskiego czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta nieczynny,
W ww. kasach można: kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe, 10 – cio przejazdowe, okresowe 30 oraz 60 dniowe, a także miesięczne, opłacić opłatę dodatkową, uzyskać informację o aktualnych taryfach, układzie komunikacyjnym, objazdach. Można również kupić kartę parkingową oraz odebrać ją za darmo po okazaniu SKM oraz dowodu rejestracyjnego pojazdu tylko na punkcie ZCP przy ul. Towarowej.
-
Punkty Sprzedaży Biletów.
– są to punkty handlowe, najczęściej kioski i sklepy, w których można kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe, 10 – cio przejazdowe. Punkty sprzedaży biletów są oznakowane naklejką.
-
Biletomat Stacjonarny (lokalizacja – ZCP przy ul. Towarowej)
– umożliwia zakup biletów jednorazowych na strefę A, B oraz C, biletów dobowych i weekendowych. Płatność można dokonywać monetami, banknotami oraz za pomocą kart płatniczych.
W razie awarii biletomatu podczas zakupu należy złożyć reklamację. Ważne jest, aby w treści zgłoszenia w miarę możliwości wpisać lub podać: datę i godzinę zdarzenia (system pozwala zweryfikować czy w tym czasie transakcja przebiegła prawidłowo),kwotę, za która zamierzaliśmy zakupić bilet, rodzaj biletu, sposób wypłaty ewentualnej reklamacji (gotówka czy karta płatnicza), numer telefonu do kontaktu.
Reklamację można złożyć:
- poprzez stronę internetową: mpkstargard.pl (zakładka kontakt/dane teleadresowe/formularz kontaktowy),
- osobiście, w formie pisemnej – w jednym z Punktów Obsługi Klienta MPK Stargard,
- dzwoniąc lub wysyłając zgłoszenie e mail na adres obsluga.klienta@mpkstargard.pl
-
Biletomaty mobilne
– jednorazowe bilety na strefę A, B oraz C, bilety dobowe oraz weekendowe można także kupić w biletomatach zamontowanych w 19 autobusach (przy wejściu do autobusu znajduje się naklejka z informującą o możliwości zakupu biletów). Bilet zakupiony w biletomacie można skasować bezpośrednio w biletomacie, a także zakupić bilet do późniejszego wykorzystania. Płatność można dokonywać monetami oraz za pomocą kart płatniczych.
-
Bilet wirtualny – niebawem w MPK
– w 18 autobusach, które aktualnie nie posiadają biletomatu, przewidujemy w nieodległym czasie wdrożyć system biletów wirtualnych. Zamontowane kasowniki będą wyposażone w czytnik kart EMV do wniesienia opłaty za przejazd.
O szczegółach będziemy Państwa informować osobnym komunikatem.
-
Aplikacje mobilne
– podróżni korzystający z usług MPK w Stargardzie, mogą kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe przez następujące aplikacje: mPay, moBilet, Skaycash.
-
Bilety u kierowcy
– jednorazowe bilety strefowe oraz bilety 10 – cio przejazdowe ulgowe, można kupić u kierowcy, ale wyłącznie:
- w Strefie A – bilety dziesięcioprzejazdowe o wartości 14,00 zł,
- w Strefie B i C – bilety jednorazowe o wartości 2,10 zł oraz 2,50 zł (tylko w przypadku kiedy pojazd nie jest wyposażony w biletomat).