Gdzie Kupić Bilety Komunikacji Miejskiej w Stargardzie.

  1. Punkty obsługi klienta – (kasy biletowe).

  • Towarowej (Zintegrowane Centrum Przesiadkowe) czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta w godzinach 8:00 – 16:00,
  • Stanisława Moniuszki czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta nieczynny,
  • Czesława Tańskiego czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 18:00 sobota niedziela i święta nieczynny,

W ww. kasach można: kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe, 10 – cio przejazdowe, okresowe 30 oraz 60 dniowe, a także miesięczne, opłacić opłatę dodatkową, uzyskać informację o aktualnych taryfach, układzie komunikacyjnym, objazdach. Można również kupić kartę parkingową oraz odebrać ją za darmo po okazaniu SKM oraz dowodu rejestracyjnego pojazdu tylko na punkcie ZCP przy ul. Towarowej.

  1. Punkty Sprzedaży Biletów.

– są to punkty handlowe, najczęściej kioski i sklepy, w których można kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe, 10 – cio przejazdowe. Punkty sprzedaży biletów są oznakowane naklejką.

  1. Biletomat Stacjonarny (lokalizacja – ZCP przy ul. Towarowej)

– umożliwia zakup biletów jednorazowych na strefę A, B oraz C, biletów dobowych i weekendowych. Płatność można dokonywać monetami, banknotami oraz za pomocą kart płatniczych.

W razie awarii biletomatu podczas zakupu należy złożyć reklamację. Ważne jest, aby w treści zgłoszenia w miarę możliwości wpisać lub podać: datę i godzinę zdarzenia (system pozwala zweryfikować czy w tym czasie transakcja przebiegła prawidłowo),kwotę, za która zamierzaliśmy zakupić bilet, rodzaj biletu, sposób wypłaty ewentualnej reklamacji (gotówka czy karta płatnicza), numer telefonu do kontaktu.

Reklamację można złożyć:

  • poprzez stronę internetową: mpkstargard.pl (zakładka kontakt/dane teleadresowe/formularz kontaktowy),
  • osobiście, w formie pisemnej – w jednym z Punktów Obsługi Klienta MPK Stargard,
  • dzwoniąc lub wysyłając zgłoszenie e mail na adres obsluga.klienta@mpkstargard.pl

 

  1. Biletomaty mobilne

– jednorazowe bilety na strefę A, B oraz C, bilety dobowe oraz weekendowe można także kupić w biletomatach zamontowanych w 19 autobusach (przy wejściu do autobusu znajduje się naklejka z informującą o możliwości zakupu biletów). Bilet zakupiony w biletomacie można skasować bezpośrednio w biletomacie, a także zakupić bilet do późniejszego wykorzystania. Płatność można dokonywać monetami oraz za pomocą kart płatniczych.

  1. Bilet wirtualny – niebawem w MPK

– w 18 autobusach, które aktualnie nie posiadają biletomatu, przewidujemy w nieodległym czasie wdrożyć system biletów wirtualnych. Zamontowane kasowniki będą wyposażone w czytnik kart EMV do wniesienia opłaty za przejazd.

O szczegółach będziemy Państwa informować osobnym komunikatem.

  1. Aplikacje mobilne

– podróżni korzystający z usług MPK w Stargardzie, mogą kupić bilety jednorazowe na strefę A, B oraz C, bilety dobowe, weekendowe przez następujące aplikacje: mPay, moBilet, Skaycash.

  1. Bilety u kierowcy

– jednorazowe bilety strefowe oraz bilety 10 – cio przejazdowe ulgowe, można kupić u kierowcy, ale wyłącznie:

  • w Strefie A – bilety dziesięcioprzejazdowe o wartości 14,00 zł,
  • w Strefie B i C – bilety jednorazowe o wartości 2,10 zł oraz 2,50 zł (tylko w przypadku kiedy pojazd nie jest wyposażony w biletomat).

Ważne kierowca sprzedaje bilety tylko za odliczoną kwotę !!