![](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/08/001.app_-2-138x300.jpg)
- Na ekranie głównym aplikacji wybierz „komunikacja miejska”.
![002.app 002.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/08/002.app_-1-138x300.jpg)
- Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji, należy dodać „Stargard MPK” z listy dostępnych miast
- Wybierz z listy „Stargard MPK”
![003.app 003.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/08/003.app_-1-138x300.jpg)
4. Wybierz grupę biletów – bilety miesięczne.
![004.app 004.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/08/004.app_-3-138x300.jpg)
5. Wybierz rodzaj biletu, wraz z określeniem Strefy oraz ulgi.
6. Przed zakupem należy uzupełnić dane osobowe (Imię i Nazwisko oraz nr. dokumentu). Jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej zostaniesz przekierowany do zakładki „Dane użytkownika” w Menu.
![005.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/09/005.app_-138x300.jpg)
7. W procesie zakupu koniczne jest również podanie aktywnego numeru Stargardzkiej Karty Mieszkańca.
![006B.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/09/006B.app_-138x300.jpg)
8. Informacja o nieważnej Stargardzkiej Karcie Mieszkańca.
![006.app](https://mpkstargard.pl/wp-content/uploads/2022/09/006.app_-129x300.jpg)
9. Zakup bilety potwierdzasz przyciskiem „Skasuj”
10. Twój bilet został skasowany.